CASPER's STATUS ; ♥ gotto go to sleep ;* [ 5 NOVEMBER 2012 ]

Thursday 21 June 2012

;'D


oke . hello2 semua xD lol , i miss u guys ;) berhantu sdh nie blog . jarang2 ku singgah ini tempat . *merepek* hahaha #evil laugh . setahu anda , minggu nie skola kami [ smktawau ] minggu sukan . esok kami cuti sdh , yeahhhh ! cuti peristiwa . tdy majlis penutupan , kami ad kawad . weeeee :) endak ku sangka2 p.pueri boleh menang baaa #NGO xD endak sia-2 jgk kami d latih oleh ustat hanip .


 muka ku m'hitam , jerawat ku bertambah . fuhhhh ! minggu nie kan , byk sdh berlaku something sama aku . hmmmmmm . sabar reena , sabarrr . semua nie cubaan , maybe ad hikmah d sebalik semua nie x) em , aku sdh baa cuba kc hilng ini perasaan . tpy ad perkataan c ''triple S'' nie bwat aku semangat blek baa . ''sygku'' xD HAHA . lol reena , lol ! xD skrng c ''triple S'' ku nie ad masalah . aku endak tao mcm mana mao tolong dea . tpy , please laa . come on laa sis , c triple S ku nie endak bersalah baa . kamu endak tao cerr jan laa ckp yg bukan2 baaa . kesian sdh dea tue . papapun , aku hnya mampu berdoa untuk mu triple S , sabar kao . ad masa nya  , terkisas tue sama dorang .  klu kao ad papa mao ckp , kao luah kan jak baaa . dari bby-2 lagi kita membesar sama-2 nie . jan laa kao mao malu-2 lagi . aku sentiasa sokong kao tue boss ;) smile laa . 




♔ thanks for dropping here ♔ from my heart to my keyboard ♥ hee (Y)

No comments:

Post a Comment